Hoi Ietsje... wat leuk, dat je me dit stuurt. Ik ga je volgen...voor mij een primeur..heb nog niet eerder iemand via blog gevolgd...
Wens je alle goeds en vooral wind mee!
top dat je dit aangaat!
Lisette
Iris:
3 juli 2011
Lieve Ietsje,
Een geweldig sportieve onderneming. Ik hoop voor je op een voorspoedige reis met mooie verhalen en anecdotes.
We gaan je (jullie) volgen!!!
Liefs,
Iris en consorte
Maud:
3 juli 2011
Hoi Ietsje, leuk om mee te kunnen genieten van je reis. Je hebt alvast een snel kapsel genomen zie ik. Veel plezier!
Toine:
3 juli 2011
Hallo Ietsje,
Dank je wel voor de uitnodiging "mee te reizen".
Zal ik graag doen met goede gedachten aan jullie.
Lieve groet, Toine
Wens je alle goeds en vooral wind mee!
top dat je dit aangaat!
Lisette
Een geweldig sportieve onderneming. Ik hoop voor je op een voorspoedige reis met mooie verhalen en anecdotes.
We gaan je (jullie) volgen!!!
Liefs,
Iris en consorte
Dank je wel voor de uitnodiging "mee te reizen".
Zal ik graag doen met goede gedachten aan jullie.
Lieve groet, Toine