Utrecht 2 juli, rijklaar

2 juli 2011 - Utrecht, Nederland

Utrecht 2 juli, rijklaar

Deze foto werd gemaakt op 2 juli 2011 in Utrecht, Nederland.

5 Reacties

  1. Jasper:
    2 juli 2011
    Nog gelukt met IPad en foto's??
  2. lisette geraerts:
    2 juli 2011
    Hoi Ietsje... wat leuk, dat je me dit stuurt. Ik ga je volgen...voor mij een primeur..heb nog niet eerder iemand via blog gevolgd...
    Wens je alle goeds en vooral wind mee!
    top dat je dit aangaat!
    Lisette
  3. Iris:
    3 juli 2011
    Lieve Ietsje,
    Een geweldig sportieve onderneming. Ik hoop voor je op een voorspoedige reis met mooie verhalen en anecdotes.
    We gaan je (jullie) volgen!!!
    Liefs,

    Iris en consorte
  4. Maud:
    3 juli 2011
    Hoi Ietsje, leuk om mee te kunnen genieten van je reis. Je hebt alvast een snel kapsel genomen zie ik. Veel plezier!
  5. Toine:
    3 juli 2011
    Hallo Ietsje,
    Dank je wel voor de uitnodiging "mee te reizen".
    Zal ik graag doen met goede gedachten aan jullie.
    Lieve groet, Toine